Testing!!

2011-01-31 @ 08:00:00

jag som är lite...öhm, efter av mig hittade precis hur man kunde göra tidsinställda inlägg.

Jag vill lägga in ett inlägg inför imorgon då mitt schema är helt fullspäckat. 8.00 ska jag träffa min sjukgymnast för mitt knäproblem som visade sig vara ett ryggproblem, sen är det full fart till jobbet, klockan 6 måste jag vara hemma för då börjar lektionen i japanska. den håller på till halv 9 och sen kan jag äntligen äta och sen gå och lägga mig. kommer inte orka mer.

Så jag gissar jag kommer glömma blogga.

jag jobbar över nästan varje dag, imorgon kommer vara undantag, så jag kommer vara väldigt passiv då jag bara jobbar, går ut med voffsingen, äter, sover jobbar, ut med voffsingen, äter, sover osv.
inte så intressanta dagar eller hur?


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0