Power failure

2011-01-05 @ 05:59:06
Jag låg i sängen med vår andra dator, skulle somna.
Hade fixat lite med annat och.... när jag höll på med mitt inlägg så dog datorn.

Så himla typiskt!!!
Är trött idag men har höga förhoppningar att hinna med bussen jag hoppas på.
Det verkar än så länge inte vara några bekymmer i tågtrafiken trots att det snöar massor. Men sen så gillar ju skånetrafiken att dra ut på alla eländigheter så gott det går fram till avgångstid.

Jag är stolt över mig själv, jag tränade igår på gymmet. Det var riktigt trevligt. Fast ensamt såklart, det är lite trist. Men tack vare älsklingen så kom jag till träningen, övervägde att åka hem direkt då min vän var sjuk och älsklingen redan hemma, men jag är glad han fick mig att ta mig dit ändå.

Ska dit imorgon också.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0