Oförståelse

2011-01-03 @ 21:58:29
Jag tog en längre promenad med Kaworu när jag kom hem. Jag och älsklingen har ätit "Raklett" rätt. Jag köpte lite nytt kött.

Så vi stekte kebabkött, prinskorvar, champinjoner, tomater, färsrullar (vet inte vad de heter men det är typ köttfärsrullar)
Jag har inte förstått mig på detta... Så jag blev rätt besviken. Som man säger på engelska "you look at it like it offended you" det stämmer in på hur jag tittade på den.

Men nu när jag ätit är jag mindre besviken på den, så kan vara att jag var hungrig och trött.
Ska duscha snart.
Är dödligt trött idag.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Renemaryam

Very well done site! Please keep up the good work.

2012-07-17 @ 09:58:52
URL: http://renemaryam.blogbrief.com
Postat av: Renemaryam

Very well done site! Please keep up the good work.

2012-07-17 @ 09:58:57
URL: http://renemaryam.blogbrief.com

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0