Nyårslöfte och nyårsresor

2011-01-01 @ 22:48:08
Hejsan bloggen.
Jag har missat att blogga ett par dagar tyvärr. Detta är för vi har packat och fixat inför vår resa till Stockholm samt vår underbara semester på Yasuragi.

Sitter på ovanvåningen på Yasuragi, där är det enda stället man faktiskt kommer åt internet tyvärr. Men vi har haft så fullt upp att jag inte hunnit blogga.

Vi har firat nyårsafton på Yasuragi, helt underbart, kommer lägga in bilder imorgon eller i övermorgon. Vi åker hem från Yasuragi imorgon och är inte hemma förrän nära tio så hinner nog inte pumpa in alla bildera tyvärr.
Men vi har haft det helt underbart!!

Har ni några nyårslöften?
Jag har några jag hoppas uppfylla:
1. Stressa mindre
2. Ta längre promenader med Kaworu
3. Träna mer på gymmet
4. Inte glömma blogga!!
5. Öva upp mitt självförtroende och styrka för att inte bli hunsad av andra.

Tänkte bjuda på någon liten bild.

Här är Kalle-Tiger (aka Hobbe), Älsklingens systers katt, vi hälsade på dem i torsdags.


Visst är han söt ♥ Han leker med älsklingen, han har en boll som Hobbe jagar.



Här är en bild från vår vistelse. De flesta bilder vi har är på mat men om ni vill se fler bilder så kika på mina allra första inlägg på denna bloggen. Där finns fler.

Oyasumi-nasai ♥


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0