Magsjuka och rastlöshet

2011-01-09 @ 21:30:53

Älsklingen och jag är magsjuka, jag har haft mer tur som mest har ont i magen och mår illa men älsklingen har kräkts 1 gång och har legat hela dagen i hög feber.. stackarn.

Jag var så rastlös för jag mådde dåligt att jag har främst ätit mycket dåligt idag, men städade ovanvåningen och fixade fint i badrummet.


Förebild 1


Förebild 2


Efterbild 1


Efterbild 2



Har även gjort en målning på väggen men får ingen bra bild på den än. Ni får se den senare.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

O.O



vilket STORT badrum ni har!!!!

AVIS



det vart jättefint med alla ljus på väggen så där ju!! Jag tar tillbaka alla oroväckta tankar jag fick när du sa att du skulle spika upp dem! JÄTTEFINT!

2011-01-09 @ 22:16:17

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0