Ledsen julgran

2011-01-05 @ 19:35:27

Vår gran var jätteledsen idag, trots den fått vatten, kulorna hängde nästan ner till golvet på vissa ställen T_T
Så tyvärr fick jag packa ner alla kulorna och ställa ut granen.

Men nu slipper vi det mesta av barren i alla fall. Dock blir Kaworu lite ledsen, han älskar att ligga under granen. Förra året så levde granen längre.. Lite synd den dog så snabbt.

Tänkte bjuda på lite bilder vi tog när vi var på yasuragi.
Vi tände tomtebloss på vår balkong då fyrverkerierna var en liten besvikelse. Det snöade så mycket att det var fullt med dimma.
Men först en liten bild på mig ♥






♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

naw... våran gran hänger lite den med. Fast blastbarren är fortfarande konstgjort gröna! även om en del del har trillat ner på den vita mattan underXD



Men DET kan ju bero på våra små missar som velat försöka klättra i den!



Du var jättesöt i den sminkningen!

*även på den tidigare bilden, i din yukata som jag inte fick kommentera! jag tänkte lite på en försvenskad geisha! Perfekt till Nyår på Yasuragi! Varken för mycket som de flesta andra gör... eller för lite! Perfekt^^*

Vad är det för nyans på rougen du har??

2011-01-05 @ 20:52:21

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0