Circle of guilt

2011-01-16 @ 21:58:45
Jag missade en dag för vi somnade i soffan, dagen efter så hade jag mycket att göra och glömde skriva, sen två dagar i rad så somnade vi i soffan och jag kunde inte blogga.

Så sad but true....
så efter det har jag gått in på internet för att blogga men av dåligt samvete så har det inte blivit av...
Riktigt irriterande hur man fungerar.

Jag har haft riktigt trevligt ändå ♥

En riktigt sorglig sak är att Rhys har åkt tillbaka till sydafrika...
Men igår hade vi Disneyfilmkväll med älsklingens jobbkamrater. Vi fortsatte med fler filmer idag.
Jag var även på "Pema" och köpte lite pyssel och en supersött måttband!!!
Lägger upp alla bilderna imorgon!!

Tänkte göra klart en liten dekoration av det jag köpte först.

Jag och älsklingen har tittat på Bones hela kvällen i princip.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0