Konsert 4 dec

2011-12-05 @ 22:15:50
Igår hade vår kör konsert med 4 andra körer och Vocal Six. Det var riktigt kul! Jag var ehm... fortfarande dålig i halsen och kämpade för att inte hosta så jag skulle få kunna vara med.. Älsklingen tyckte inte jag skulle gå.. klart han hade rätt! Jag skulle inte ha gått för halsens skull men jag ville verkligen vara med.

Det gick förvånansvärt bra! bara sista gången vi sjöng som det blev lite jobbigt, men var rustad med halstabletter, te och vatten. Så det gick jättebra för jag hostade knappt något.

Är så glad jag åkte dit, men hon som är körledare är inte van vid att ge bra köruppsjungningar. Det skäms jag inte av att säga.. vi gjorde 3 övningar och ingen av dem var bra för uppsjungning, speciellt för min dåliga hals.
så jag sjöng upp själv sedan.

Underbart.. har några bilder men de lägger jag upp senare..

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0