Helgdag

2011-12-26 @ 19:22:53
Jag var ledig idag då vi hade stängt på jobbet, härligt!

tre dagar ska jag jobba denna vecka sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. sen nästa vecka igen så är det 4 dagars arbete och sen är det 5 hemska dagar kvar (tror min chef kommer vara riktigt hemsk tyvärr T_T)
och sen börjar jag på mitt nya arbete, ser verkligen fram emot det.

Ser en anime som heter Narutaru... den visar mycket olika händelser men den tar upp mobbning hur det verkligen fungerar och hur ignoranta de flesta vuxna är i verkligheten.

Vet inte hur mycket jag har fått se och höra de säga "på vår skola är det ingen mobbning" det är bara för ni inte ser mobbningen.
Jag har varit på 5 olika skolor och alla har sagt "vi har ingen mobbning på vår skola" men det har dem definitivt haft!!


ojoj det blev lite väl emotionellt.... ni får ha en fortsatt trevlig dag.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0