Hej Bloggen

2011-12-28 @ 12:10:38
Är på jobbet.. men ska sluta tidigare idag.
Hoppas ni har det härligt, jag ska in till älsklingens mor idag med honom, vi ska träffa hans syster och hennes man och deras söta lilla flicka.

Det är många nära och kära som har eller ska ha småttingar, man blir helt varm i kroppen när man tänker på lyckan de känner och kommer känna.
Men jag vet också om att ibland kan det nästintill vara en hemsk upplevelse och jag kan inte relatera till det tyvärr. då jag inte varit med om det själv, men det är så olika för alla..

dock tycker jag synd om de som har det jobbigt och hoppas det blir bättre.

ska ta med kameran och ta kort på den lilla idag.. Kaworu får vara kvar hemma..

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0