Fantastisk kväll

2011-12-10 @ 22:21:22
I torsdags var detsom en magisk kväll, det var dagen då älsklingen hade en överraskning till mig den dagen.

Först åkte jag till Malmö C och gick till Subway och åt lite.
Sen tog vi bussen till värnhem.
Vi gick till Big bowl så jag trodde vi skulle spela bowling och all "romantik" i mina förväntningar försvann.. men sen visade det sig att vi skulle inte spela bowling och det var dags att bli upphämtade av älsklingens far och hans fru.
Det gjorde mig mer förbryllad, älsklingen älskar att hålla saker hemliga för mig för jag är så hemskt nyfiken T_T

Det visade sig att vi skulle gå på "stjärnklart"
Ett evangemang för företag när de vill bjuda sina kunder eller när de vill bjuda sin personal på en härlig kväll. Det är en "mix" av olika kända svenska artister, kvällen bjöd på:

Anders Berglund, Carola, Orup, Tommy Körberg, Salem Alfakir, The Poodles, Shirley clamp.
Det var extra speciellt då de hade 25 års jubileum.

Vi tog bilder, mängder av bilder. Det började med en "välkomstdrink" och sen efter ca 1½ timma så var det paus och de bjöd på små aptitbitar, gravad lax, kycklingfile (liten bit), pepparkaka, köttbit.. aah jag kan inte riktigt vilka typer av kött det var. sen var det keso och någon kaka med en röra på...
Det slutade halv tolv. gud vad jag var himla trött!!
Är supertrött nu. men tänkte bjuda på lite bilder från i torsdags.




Orup


Shirley Clamp och Orup



Tommy Körberg och Salem Alfakir




♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0