Typiskt och hemskt!

2011-08-26 @ 06:46:52
Det typiska: jag är väldigt känslig mot cigarettrök och parfym...typiskt nog så satte sig en person som dränkt sig i parfym och precis rökt bredvid mig på tåget...hostar och har mig..... det hemska: läste att när de avlivar grisar på ett speciellt slakteri så tömmer de grisarna på blod... huremskt är inte det...är det inte bättre de får somma in? ny hade de tydligen skållat en gris levande

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

De borde ha en vagn för allergiker! där man inte får sitta om man är rökare! eller har för mycket parfym på sig. Jag vet själv hur jobbigt det är!

2011-08-26 @ 12:46:47
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0