Tokyo next year

2011-08-24 @ 13:07:30
Nästa år ska vi åka till Japan.. jag har redan börjat yra om det haha.
Det brukar bli så när jag och älsklingen skall åka någonstans.. först så kommer boomen "waii ♥ vi ska åka" och jag rusar och tittar på nätet, gör research.. sen när jag mättat min glädje över att vi ska åka så "glömmer jag bort det" ett tag och sen när det börjar närma sig så får jag samma boom igen.

Jag är planerare till 110% så jag brukar leta upp saker och ting. det som jag verkligen vill koncentrera mig på är japanskan.. så jag är bättre än sist.. det är jag redan men vill vara ännu bättre

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Naaa du kommer ha gott om tid att öva upp den redan bra japanska!

2011-08-24 @ 21:20:09
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0