Sova..

2011-08-16 @ 22:32:17
Dags att gå och lägga mig nu.. ätit en sen middag och lite glass.

är inte på toppenhumör idag tyvärr.. det är mycket som är på gång och många frågetecken, så har lite svårt att gaska upp mig... försöker fotografera mer så jag blir på bättre humör.. fick låna mamma och pappas stativ och har hittat ett objektiv på blocket som jag är riktigt nyfiken på..

har inte bestämt mig om jag ska köpa det.. den är 2000 kr billigare än vad den skulle varit men samtidigt är det mycket pengar att ligga ute med..
men köper jag den så kan jag äntligen ta vidvinkelbilder :)
det jag helst vill göra när jag ska fotografera naturen eller om jag ska fota solnedgången..
vill ha den till japanresan så vet inte hur jag ska göra.. kanske önska mig den i julklapp men svårt att önska sig det om det finns på blocket..
så det är trixigt..

dock så känner jag ju att jag "förtjänar" den... men samtidigt så är det en kraftig utgift. (1000 kr)

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-17 @ 16:46:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0