shopping

2011-08-27 @ 15:12:20

Idag har jag varit iväg med mamma och pappa till nova lund..
hittade ett par jeans för 300 och lite annat ^.^
Här kommer ett litet photoshoot med det jag köpt.




Byxorna är vanliga mjukisbyxor.. tröjan är den som är ny.
kostar 149 kr på H&M



Hårsmycke
kostar 40 kr på Glitter



kostar 50 kr på Glitter



Läppglans (på mina läppar)



läppglansen finns på H&M kostar 10 kr och är egentligen ett mobilsmycke.



Örhänge
Finns att köpa på Glitter för 40 kr.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Wow^^



Jenny-chan har haft en riktig sopping-spree!!



AVIS!! Jag vill med ha en massa pengar att köpa nytt förXD Jag har en hel lista här hemma som jag behöver inhandla. Snarast! Ett par byxor som är varma i vinter och kan växa med magen är nog nr. 1^^

2011-08-28 @ 20:38:37
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0