Nageldesign..

2011-08-30 @ 21:54:40

Jag tänkte ni kanske ville se en bättre bild på mina naglar ^.^

Funderar om jag ska köpa lösnaglar och lära mig att bli bättre på att designa mina egna och öva på andra och lotta ut dem på bloggen.. hade det varit intressant?





märks ehm.. att jag är högerhänt va?! hahaha
Men de har börjat lossna en del så ska kolla om jag hittar något bra "lim" jag kan använda för att få pärlorna att sitta kvar..
Men jag köpte runda silverpärlor på tradera igår och de kommer förmodligen inom kort och då är det ny design på G!!

bjuder på en liten bild jag tog i lördags, satte kameran på att ta 10 bilder efter varandra medan jag sjöng till "My life would suck without you" hehe men här är två bilder när jag sjunger och blir fotad.





hihi fun fun!


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

hahahaXD vad söt du är^^ du måste fortsätta ta bilder så där! det gör att vi inte saknar dig LIKA hemskt mycket här uppe!! Då känns det som om du var närmare!



Jag tror det finns special lim för att fästa på nagellack, kolla upp det!



kram!

2011-08-31 @ 12:16:37
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0