My life would suck without you

2011-08-22 @ 12:05:30
Saknar min älskade där hemma!! Jag är tillbaka på jobbet igen. har spränghuvudvärk.. fick en treo av chefen....



....Har tre ord  att yttra om treo....



....usch, fy och blä!!!

Treo är inte gott!!

Men idag är jag kommer hem så ska jag och älsklingen träna tillsammans.. jag är sugen på att jogga för då får Kaworu en lång och härlig springtur! men älsklingen var inte så sugen på det tyvärr T_T
Får se om jag lyckas övertala honom.

Imorgon dras pengarna så Japanresan är betald och jag känner att i all dysterhet på jobbet så känns livet underbart så fort jag tänker på det.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Semlan-Foto

Fin blogg! följa varan via bloglovin? :D

2011-08-22 @ 12:35:45
URL: http://semlanofc.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0