Modell för en dag i Turning Torso

2011-08-12 @ 14:50:18

Är inte helt repad efter gårdagens händelse, fick med älsklingen att träna med mig efter jobbet, regnet gjorde mig väldigt blöt (cyklade vissa bitar) men det var skönt att träna och väldigt trevligt att få göra det med den jag älskar ♥

Idag så kommer jag inte hem förrän vid tolv-tiden.. jag ska iväg till Turning Torso med min kollega och hennes dotter, vi har blivit inbjudna till "Modell för en dag" i The Studio i Malmö - Turning Torso..
så vi ska bli sminkade och fixade och fotograferade.. tyvärr måste man betala för bilderna.. de kostar mellan 42-395 kr så det är dyrt...

men får se vad det blir av det.... ska bli kul i vilket fall som helst och det kommer förbättra mitt mående att gå ut och göra en "crazy" grej som man annars inte skulle ha gjort.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0