Liten kändis

2011-08-29 @ 13:11:05
Jag tror jag glömt berätta vad som hände mig för ett par veckor sedan när jag var på tippen med mamma :)
Det var en kvinna som tilltalade mig och när jag såg upp gick konversationen så här:

Kvinnan - Du sjunger solo i kyrkan ibland va?!
Jag - Ah, ja det gör jag... jag sjunger i Voces Mariae.
Kvinnan - Du sjunger jättefint, du sjunger bättre än de andra där.. varför låter inte dem dig sjunga mer? Det är så vackert att lyssna.
Jag -  *pinsamt stammande* Det är inte jag som bestämmer så det går inte att påverka men tack så jättemycket.
Kvinnan - Ja vi får väl hoppas du får sjunga mer.

Sen satte hon sig i bilen och lämnade mig helt förbryllad och rosa om kinderna och mamma stod med ett stort leende och var jättestolt..

Det var jättesnällt sagt och jag blev otroligt glad men det är lite svårt att tackla sådant. Men det är kul!

Så jag börjar väl bli lite av en minikändis i Eslöv. Det är tredje personen i år som känner igen mig och säger jag är duktig. Det är sedan vårkonserten 15 maj.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

WOW!!



Jag känner en kändisXD vad min första tanke hahaXD men allvarligt, jag förstår dem^^ du ÄR duktig. Du måste bara bli duktigare på att ta emot beröm! Man FÅR bli glad och känna att de verkligen menar det!! För om de ska ljuga om din röst så går det inte att komma fram och säga: du sjunger underbart. För det är ju ingen lögn! *jag antar att du har samma problem när det gäller komplimanger som jag har i detta fall. Skäll på mig om jag har fel!

2011-08-29 @ 15:13:29
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0