Kittens and cats long forgotten

2011-08-04 @ 00:07:51
Jag har haft så mycket att göra att jag glömt lägga upp bilderna på kissekattungarna ♥ jag var ju i norrköping och tog massor av bilder på Chaya-chans katter, Catty-sans katter och deras minimissar!!

så här kommer bildbomben!

Chaya-chans katter









Catty-sans katter






Catty-sans minimissar som snart är utflugna.
























♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Så söta dom är! Nu har vi bara Ciccis katt och Wille den vita hankatten kvar. Wilma och Selma (de sköldpaddsfärgade) har snart varit en hel vecka i sitt nya hem och trivs jättebra med sin nya matte (som är min svärmor).

2011-08-04 @ 19:14:25
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0