Jakten på solnedgången

2011-08-17 @ 22:24:28
Mamma plockade upp mig efter jobbet på stationen i Eslöv och vi körde hem till mig, jag slängde i mig lite mat och vi tog voffsingarna och kamerautrustningen och in i bilen och vi var på väg...

Vi bestämde tidigt att vi skulle ta kort på solnedgången och har åkt runt lite i eslövs kommun och kävlinge kommun..
Vi var bland annat i Reslöv, Marieholm och stora Harrie..
Det är de ställena jag minns i alla fall haha

här kommer lite bilder efter kvällens photosession. Känner mig på bättre humör än vad jag gjort hittills denna veckan! Tack mamma ♥











♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Jättvackra bilder!!



De ger ett inre lugn, måste ha varit fantastiskt att stå där i verkligheten!!

2011-08-18 @ 10:22:00
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0