Fredagens konsekvenser...

2011-08-15 @ 22:58:30

när jag blev sminkad så använde de rätt vanligt smink, men något jag inte hann säga ifrån om (blundade) så var det att de la på puder...
.....
.....
......


.....så nu har jag fått lite eksem här och var där det lagt sig som mest... så min hy reagerade mot parfymen...

men det är ändå värt det haha eksemen ser ut som mini mini finnar.. de känns mest och syns inte så mycket.. tror det mest flyter in bland mina fräknar efter solen.

pappa ska åka bil till malmö imorgon så jag får sova till 6... dock så.. ehm.. är jag uppe längre.. men.. har mycket som går runt i tankarna att det är lite svårt att koppla av..


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Anonym

Naw....

stackare! Men testa att smeta på lite idominsalva, eller repair salva. det hjälper både mot småfinnar och eksem och skavsår!! Det lugnar huden och hjälper till att läka snabbare!

2011-08-16 @ 12:04:34
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0