Cykeltur

2011-08-14 @ 12:43:15
Har varit och cyklat med mamma i 1½ timma och avslutade med att cykla och handla på ica.. mängder med frukt, mjölk och grädde.. vi ska nämligen göra crepes för första gången hemma ♥

när jag annars gör crepes så har jag gjort vanliga plättar, lagt svampstuvning på dem, rullat ihop, lagt ost uppepå och kört in den i ugnen.. men i asien är det vanligt att man gör det som efterrätter.. med frukt inuti.
Hon la upp en videoblogg med hur de gör crepes så äntligen vet jag hur man gör de söta efterrätterna och kan göra en som jag tål också med tanke på min mjölk och laktosintollerans.

Så idag kommer 2 vänner över och vi ska göra crepes.

men först ska jag göra mig en räkmacka så jag kan få lite i magen.. man blir lite lätt hungrig av att cykla.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0