Asa ♥

2011-08-29 @ 05:40:29

Urk.. hade så svårt att dra mig upp i sängen idag.. somnade inte förrän efter halv tolv och jag vaknade vid två inatt men då somnade jag om rätt så snabbt..

lagar lite.. ehm.. köttbullar och makaroner nu på morgonen. har ingen lunch till....till.. nää kom på precis jag har mat på jobbet fast infryst.. T_T suck.. aja.. bättre ha det lagat ändå..
dessutom är jag osäker om jag kan äta.. för det är woken jag gjorde med räkor i och när jag åt den som ny så var det riktigt gott, när jag åt den på jobb så kändes den lite sämre som om den inte var lika fräsch och min mage klagade så kan vara jag inte äter den alls.. får se hur jag gör.

Vi har nybakat bröd idag ♥ gott gott i gott gott!!

Ha en trevlig dag!


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0