Venice day 4 fortsättning

2011-04-10 @ 22:57:31
Jag och älsklingen har haft en helt perfekt dag idag <3

Tänkte lägga upp lite mer bilder nu innan jag däckar mot kudden.. har fått lite mjölk i magen så mår inte så bra just nu..



Söt kissekatt vi mötte i parken.



Jag och älsklingen stannade på ett litet café/pub för att fika.. The var dubbla priset som en dubbel espresso och jag vägrar betala 3,50 eur för lite te... det gör jag bara inte.
så för halva priset så köpte jag för första gången espresso.. drack nästan upp den.. väldigt beskt....
älsklingen fick sig ett gott skratt i alla fall (mina miner)



Min pizza (utan ost)



Älsklingens pizza

















Natti natti ♥


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0