Sista dagen Venedig och flygresan.

2011-04-13 @ 22:37:09
Jag älskar att fotografera som det kanske har märkts.. dock så har vi mängder med bilder kvar som inte har visats i bloggen. lägger bara ut ett par urval..

Här kommer lite bilder som jag tog vår sista dag och under flygresan, det var jättevackert utanför fönstret. man kan inte se på molnen att vi åker genom en storm (nästan, det var ingen trevlig hemresa *flygrädd typ*)



Vi spenderade största delen av dagen på ett café så vi njöt hela den tiden av lugn och fridfullhet (dock så stressade jag >.<) och drack iste och espresso, delade på en fruktsallad, jag åt soppa och älsklingen tog pizza.
























♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0