~Valdagen~

2010-09-19 @ 09:54:33
Allt eller inget? Röd-grönt eller alliansen? Har ni bestämt er ännu?
Jag har förberett frukost till mig och älsklingen och när vi ätit så ska vi fixa iordning oss och traska bort till röstsalen.

Må bästa man/kvinna vinna. förhoppningsvis så får vi ett sverige som blir bättre.. frågan är om de kan uppfylla det? När Göran Persson hade sin tid så sa ha en massa bra grejer och genomförde inget, när Fredrik Reinfeldt lovade ne massa saker så var det självklart stor nackdel till en del, jag var en del av det då jag var arbetslös under tiden, men han genomförde var sak.
ska bli spännande, om Mona Sahlin vinner så hoppas jag hon kan uppfylla måttet, hon har ju tidigare varit känd som skandalpolitikern då vi såg henne på tv när hon blev intervjuad för hon kört för fort eller druckit och kört så jag själv har inte så mycket tillit till henne, även om hennes ideér är bra.
Vi får se.
Jag tänker inte säga vad jag ska rösta på, jag vill inte påverka någon, alla ska göra sin röst hörd, men rösta på vad ni innerst inne tycker är rätt, vad som gynnar dig som individ.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0