~Träningsdag~

2010-09-07 @ 20:21:01

Direkt efter jobbet så lekte jag med Kaworu i trädgården, han älskar att leka i trädgården.
Sen åt jag och mamma middag och jag begav mig till träningen efter det.
Det var riktigt skönt att träna ♥ Är helt slut i hela kroppen.

Var precis ute på promenad med Kaworu och det var riktigt kallt ute.. så är helt stel i hela kroppen av köld (samt spänningar i musklerna efter träningen)

Ska göra kaffe till älsklingen och njuta lite av resterande av kvällen.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

naaaa~ gissa vad jag gjorde idag^^



Jag hade en stressad och ensam lunchrast så jag satte mig och skrev ett helt A4 blad på japanska till dig.



Sen kom jag på att du inte kommer förstå hälften av detXD Men jag kanske skickar det med posten i alla fallXD Ska jag göra det?

2010-09-07 @ 20:54:23
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Nina

Stretcha lite?

2010-09-07 @ 22:39:20
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0