~Supermys~

2010-09-11 @ 08:30:30
Igår så lagade jag och älsklingen extragod mat, fast...egentligen gjorde älsklingen all maten, jag är så stolt över honom ♥
pepparbiff, kokt potatis, chili bearnaisås, stekta champinjoner, morötter och sallad med gurka. supergott!!!
Vi tittade på en film om fotbollsvm 94 och åt godis och drack cider, dock somnade vi i soffan och gick och la oss sen.
jag vaknade 4, somnade om, vaknade halv 7, kaworu pep i sovrummet, han hade också sovit länge och tyckte vi minsann skulle upp.
Sen låg jag och slumrade till då och då till halv 8, sen gick jag upp och ut med voffsingen.

Älsklingen ligger och sover, men ska väcka honom nu.

Har ni sovit gott inatt?

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0