~stulet mms~

2010-09-10 @ 06:01:11
Jag gjorde ett mobilinlägg igårkväll som jag vet gick iväg men av någon anledning så har den inte kommit in, men den är dragen från min mobilräkning...
kan man klassa det som stöld? för det är så det känns....

Jag bakade äppelkaka igår och jag och älsklingen borstade vår lilla rufsboll!!
Han hatar att bli borstad och hade dessvärre många tovor.. men han gav upp sitt pipande och jag vann. så han låg och tjurade medan jag borstade honom.

Men han är så stolt över hans päls efter.
Tidigare hade vi en spegel stående på golvet, var gång han vad borstad brukade han ställa sig framför den precis som om han beundrade sig själv ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0