~Klaviatur~

2010-09-11 @ 22:05:57
Jag spenderade halva dagen till att spela piano idag ♥

Sen satt jag och älsklingen och surfade runt på nätet tillsammans och lyssnade på musik, bland annat på videoinspelningen som gjordes när jag sjöng i kyrkan på min fästmans systers bröllop.
Ni kan också njuta lite ♥ (om ni vill)

Jag skickade den till en kompis som berättade att jag redan lagt upp den på youtube, jag trodde inte jag hade lyckats med det så jag blev överraskad.

 

Vi har tittat en hel del på anime, bland annat sett klart på kuroshitsuji och nu ser vi på en film som heter Gekijouban Kara no kyoukai, dricker nyponsoppa till ♥

Ha en trevlig kväll


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0