~Gala konsert 13 oktober~

2010-09-13 @ 22:02:43
Det är galakonsert den 13 oktober i stora arenan, jag kommer inte ihåg namnet just nu, tror den hette färs och frosta arenan, det är i alla fall en stor galakonsert som startar en hel rad med operakonserter och andra underbara musikstycken.
Jag åkte idag direkt efter jobbet till övning för denna gala-konsert.
Så 3 timmar övade vi i domkyrkan (efter 9,15 timmars jobb) så just nu känner jag mig mer som en zombie än som människa. ska gå bums till sängs.



denna skall bland annat vara med.



denna med, för er som inte känner igen den kan gå in ca 1 min och så lovar jag ni känner igen den direkt.
Nu ska jag lägga mig.
Kram till er alla

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0