~Ett glas fullt~

2010-09-05 @ 17:33:11
Är jättetörstig och har fyllt ett glas med jordgubbssaft ♥
Tidigare idag har jag klippt gräset och tagit en lite längre promenad med vår lilla sötnos (Kaworu), vi följde Lisa till bussen, fast hon missade bussen men jag behövde komma hem så hon tog en promenad bort till stationen och Kaworu och jag tog promenaden hem.

Dock var Kaworu lite.......slö, så han lunkade sakta bakom mig så jag lyfte upp honom, och jag märkte direkt att jag hade uppfyllt hans önskan (typiskt nog, det ska man ju inte göra) för han sprattlade inte när jag höll honom upp honom, så han gillade att vara där, han la sig och tittade runt omkring sig.

Nu slöar jag lite och ska ta hand om disken strax, sen ska jag börja med middagen.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0