~Duktig~

2010-09-14 @ 20:31:01
Jag åt mycket grönsaker till maten och åkte iväg till träningen med min kära vän!! vi tränade i princip en timma!! Så duktiga.
men jag gjorde i princip bara konditionsträning för jag har väldigt ont i ryggen, en man som satt bakom mig igårmorse på tåget satt med sitt ena knä rakt in i min rygg och det gjorde jätteont, jag försökte trycka med fingrarna på hans knä genom sätet för att få honom att förstå det faktiskt gör ont när man trycker in ett knä genom ett säte.
Tyvärr fungerade ej detta och efter 10 minuters plåga så bytte jag säte, men det har tyvärr gett mig dålig eftereffekt :(

Så har plågats idag av ryggvärk.
Om jag har lika ont i ryggen imorgon så kommer jag jobba resten av dagen hemifrån.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0