Gomenasai

2010-10-03 @ 17:47:18
Jag har tyvärr varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg tyvärr.
Jag lovar att från och med idag så ska jag bli bättre! Jag lovar ♥

I fredags så var jag på arbetsintervju, det känns som det gick bra, men jag var hemskt nervös. Hoppas det kommer leda till ett nytt jobb!!! Jag jobbade hemifrån för att vara mer tillgänglig och känna mig mer bekväm.
Jag var hemskt trött den dagen och vi beställde pizza och kebabtallrik och tittade på NHL-match.

I lördags tittade vi på formula 1 race och älsklingens söta lillasyster kom till oss! vi tittade på Harry Potter och stickade. jag har kommit rätt långt på min halsduk, jag hoppas jag blir klar med den snart så jag kan börja med de andra, en till johan och 2 till våra vänner, men de ska förmodligen få dem i julklapp.

Inatt så åt vi godis och spelade Tekken 6, jag stickade mest. Vi hade jättetrevligt och la oss inte förrän efter 3.
vi gick upp hyffsat tidigt, åt frukost och sen gick jag och Lovis ut med Kaworu och sprang omkring och lekte med honom så han fick ut sin överflödiga energi.

Sen spelade vi Mario Bro's, när vi fick reda på att deras pappa skulle komma förbi och ha med sig fika så fick jag lite panik, jag har varit hemskt trött och inte städat ordentligt så jag började städa en massa i köket för jag skämdes hur det såg ut. Nu är det jättefint!!
Nu är det bara de andra rummen kvar.

Jag har bestämt att i kommande veckan så ska jag låna mammas kamera och ha lite photoshoot!! Ta lite naturbilder och om jag själv mår bra kanske någon på mig. Alternativt så kommer Kaworu vara min lilla minimodell!!

Hoppas ni har haft en härlig helg.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0