flyttyra! Igår blev inget inlägg, detta på...

2010-10-23 @ 22:21:50

dsc00824 (MMS)

flyttyra! Igår blev inget inlägg, detta på grund av att jag är i norrköping utan möjlighet att blogga, jag skrev på ett mobilinlägg men somnade med mobilen i handen mitt i inlägget! Igår jobbade jag och åkte tåget till norrköping, fikade med nina älskade vänner, fick smaka supergoda kolakakor! Idag har vi städat, packat och fyllt släpkärran för flytt, mitt barndomshem har blivit sålt, kommer ta bilder och lägga upp :) lite ledsen då jag inte får tag i min älskling, inget svar på hemtelefonen och mobilen avstängd. Är säker på att hemtelefonens batteri bara tagit slut. Godnatt :)


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0