Baka Baka Kaka

2010-10-28 @ 22:42:43

Jag har haft ett lite halvkörigt schema idag.....igen.
När jag slutade tog jag mig direkt till Eslöv och köpte en ny HDMI kabel då projektorn äntligen hittat hem igen, fungerande också.

Handlade sedan på ICA. handlade massor, men en hel del var inför helgen, frukt, mat och sådant.
En pumpa också ♥

vi ska fixa med en hel del gott, sött och halloweenisch på lördag, ska fråga mamma om jag får låna hennes kamera till att ta kort så ni också kan ta del av det.

Jag har fler bilder ändå att visa, från mitt barndomshem som nu står tomt..

Bakade också fika idag för min avskedsfika imorgon...

Kanelbullar och saffranskaka. äpple och apelsinsallad till en kvinna som är med i viktväktarna. hon måste ju också få lov att äta lite trevligt och gott.. tror 2 kan dela på det om någon annan tänker på vikten.

Ska lägga mig nu, känner mig allmänt förvirrad för jag har så mycket att tänka på hela tiden, men hoppas det blir bra snart. behöver koppla av eller något...


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0