Wohoo

2010-11-17 @ 12:10:27

Jag har fått jobb!!
Jätteglad. Känns som en otrolig lättnad även om det "bara" är en projektanställning i 6 månader, men, jag vet att jag har jobb i 6 månader.
Samt efter 6 månader så blir det antingen deltidstjänst eller heltidstjänst. så jag hoppas på heltidstjänst!!

Känner glädje men vet inte hundra hur jag ska uttrycka det, känns som om jag vill sjunga, sjunga och sjunga.

Redan imorgon börjar min anställning och i och med det så kan jag tyvärr inte åka upp till Norrköping och hälsa på mina vänner. Det känns synd. men jag är ändå jätteglad över att jag fått jobb. jobb är mer viktigt än att åka upp. Jag har ju mina vänner med mig alltid i alla fall ♥ i mina tankar, minne och hjärta!! och det är ju inte direkt att vi inte kommer ses igen, haha, vi kan ju ses många många fler gånger men det tar lite längre tid än väntat.

Ska iväg till stan idag, köpa tågkort och träna. sen ska jag till kören.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0