Uppehåll

2010-11-03 @ 22:31:07
Som ni märkt har jag inte varit jätteaktiv i min blogg på senaste tiden..
Detta är mycket för jag nu är arbetslös och jag kan inte neka att jag mår dåligt av detta.

Jag kommer förbättra mig myckiet nu med bloggen då jag främst har mer tid till det men behöver hitta ljuset i min vardag ♥

Så jag ber om ursäkt för min låga uppdatering. Kommer även försöka låna mammas kamera och vara mer aktiv med bilder också.
saknar det enormt.

Tack för er förståelse :)

*kram*

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Anonym

Hoppas du snart mår bättre.

Du kommer snart även få ett nytt jobb ska du se,

för du är duktig och ambitiös!

Så oroa dig inte, du kan!

2010-11-04 @ 03:59:19

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0