Tillbaka....igen!

2010-11-10 @ 21:55:43

Jag är tillbaka från Kören. Har hunnit diska och haft telefonkonferens med Chaya-chan.
Det var härligt att sjunga. Jag älskar att sjunga.
När jag mår dåligt sätter jag alltid hörlurarna i öronen och sjunger på låtar som passar humöret. Om jag är på gott humör sätter jag gärna igång japansk popmusik.
Hela min kropp och själ är uppbyggt på musik så musiken spelar oerhört stor roll för mig.

Vi övar jullåtar inför Luciakonserten vilket gör mig jätteglad. Samt idag så fick vi en lista på alla låtarna. det stod "jul jul strålande jul - Solo???" Jag sjöng den förra året och frågade snabbt om jag kunde sjunga den och hon sa "JA" så jag ska sjunga solo på konserten. Blir den enda som sjunger en hel låt solo ♥

Nu ska jag sticka och titta på Top Gear - Vietnam Special.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0