Tears

2010-11-15 @ 22:07:06
Jag har tittat en hel del på NANA och man relaterar så mycket till karaktärerna, man oroar sig för dem. Blir liksom ledsen när något händer som är jobbigt.
Så när man sitter och tittar på NANA så strömmar tårarna vid vissa ställen. Dock är det lätt att man känner sig ledsen för känslor man själv har inne byggs på så man gråter ännu mer.

Ska snart sätta igång mysig musik och duscha. men först ska jag plocka här hemma.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: simone

sv: Tjoho! Frilansande fotograf är både svårt och enkelt att bli, att starta eget företag kostar inte många kronor.. de tär jobbet att få det i rullning, att sprida sitt namn genom vänner, fotografera fester, privatpersoner, bröllop.. helt enkelt att sprida sig så mycket det går.



Att frilansa ger dig möjligthet att jobba för dig själv, eller hyra ut dig till företag som behöver produktfoton, privatpersoner som behöver dopfoton mm :)



Optisk zoom är verkligen klurigt, för mig är det dock viktigare vad jag tycker känns bäst när jag kikar genom kameran och hur bilderna blir inte hur dom blev det, om du förstår? Men säkrast är att fråga ut personal i fotobutik så man får veta allt man udnrar på plats ;)

2010-11-16 @ 11:56:36
URL: http://fattybom.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0