Soon on my way

2010-11-15 @ 06:12:29

Jag fixar iordning mig inför intervjun. Vaknade vid 4 inatt då älsklingen lagt sig för att sova. Jag kunde dessvärre inte somna om efter det och har legat och vridit och vänt mig sen 4.
Hade varit skönt att få sova den tiden men jag är uppe nu i alla fall. Kan lägga mig sen när jag kommer hem eller när älsklingen jobbar och sova lite för att få vila mig lite. det är inte bra att vara uppe från 4 på en måndagmorgon.

Min outfit för intervjun:


Det var det bästa jag kunde åstadkomma... provade ta fler bilder med utlösaren men den tyckte trappan skulle få all skärpa så var tvungen att zooma in lite.
Nu har jag varit ute med voffsingen på en snabbis och ska ta mig till bussen nu.

Ha det gott!!


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0