Sömnfrost och virrvarr

2010-11-16 @ 10:25:47
Älsklingen sover fortfarande, vaknade inte ens av smset jag fick imorse.
Det är frostigt ute men tyvärr inte så det blir vackert på buskar och sånt så ni kan tyvärr inte få se exempel på bilder.

Jag sitter och surfar lite, kikar mest på kameror.. Jag undrar vad det bästa alternativet är egentligen... för, jag har blivit upplärd att man ska köpa de kända märkena: Olympos, Canon och Nikon. Detta för de VET vad de gör, de är mest kända för kameror och vet vad kvalite och sånt är.
Men...är det verkligen så? älsklingen och jag kikade igår och Sony verkar ge ut lika bra kameror, till och med så verkar de ha bättre optisk zoom men är billigare..
hur väljer man? vad värderar man? jag kollar på Optisk zoom och megapixel...vad tittar ni efter?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

ah, desse är superduktig på kameror, om du vill ha lite tips från henne? Hon älskar Nikon, fast hon använder bara systemkameror, och då ska man köpa ett känt märke som håller kvaliten.



Vill du att jag ska fråga henne om lite tips på vad man ska kolla efter om man ska ha en kamera?

2010-11-16 @ 10:52:08

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0