Skyltsöndag och minicupcakes

2010-11-28 @ 21:33:04

Jag har lämnat tillbaka mammas kamera så nu är det lite fattigt på bilder igen tyvärr.

Jag satte upp lite ljusstakar och lampor och adventsljusstake imorse. Åt frukost med älsklingen och stack ner till Netto. Hade nämligen tänkt baka minicupcakes till när vår vän kom men hon hann in genom dörren före mig då jag kom iväg rätt sent till Netto. Bakade i alla fall och de såg på lyxfällan.

Sen fikade vi tillsammans ♥ Riktigt trevligt. Sen började jag laga mat (spaghetti Carbonara) till mig och älsklingen. 5 minuter efter jag ätit klart så var det dags att rusa till bussen.

Var med mamma till Stadshallen i Lund! Min moster är dirigent till lunds ungdomsorkester och ett av styckena hade min kusin komponerat. Riktigt riktigt vackert!!!! Nobou Uematsu hade varit nöjd :) så pass bra!!

Strax före konserten började var vi inne på åhlens. vi köpte lite dekorationer (bild kommer senare) och sen köpte jag brända mandlar. Har ätit lite av dem men ska spara. Dock är de godast varma men är alldeles för mätt för att äta dem nu.

Jag fick Kebabtallrik av mamma och pappa när vi var tillbaka till Eslöv och sen bar det hem till lilla voffsingen!

Ska diska och sen lägga mig. är supertrött!!

 

Natti natt och glad advent!


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0