Shopping!!

2010-11-27 @ 16:21:51
Jag är helt överlycklig!!!

Jag åkte iväg till Lund idag med mamma! Vi hade en mor-dotter tid idag ♥ Det var jättemysigt!!! Jag köpte en del. Kommer lägga upp bilder senare idag.
Det snöade massor i Lund, skapade en enorm julkänsla och mamma och jag fikade och hade det så trevligt så!!

Köpte En tröja/tunika, en optisk USB mus till min nya dator som kommer på tisdag (enligt deras "policy" 2-dagars leverans). Sedan köpte jag en jättesnygg tunn morgonrock i siden med fina blommor på. jätteexotisk tyckte jag *fniss* Sen en julklapp till min systers flickvän och en liten "stämpel" så jag kan "stämpla ut" fyrklöver med papper. Samt att jag hittade en grej för dekoration för att sätta på mobilen. Men det får ni se när jag dekorerat den. Jag beställde pärlorna men har inte fått dem ännu. förhoppningsvis kommer de på måndag.

Mamma köpte lite choklad till mig, spännande, ingen aning om hur alla smakade. En har jag ätit med apelsinsmak, den var god. smakade choklad men eftersmaken var apelsin.
Är trött här hemma. ska plocka, duscha och sen brodera lite. Är klar med stickningen.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0