Kvällskvisten

2010-11-08 @ 23:55:53

Jag och älsklingen var iväg idag och köpte blommor till trädgården. snarare, höst/vinter dekorationer som ex. Ljung, silverek och dekorationskål.
Det var mysigt, Kaworu var med oss och fick en riktigt lång promenad.

Vi fikade hos mamma och pappa och har blivit bjudna på middag hos dem på fredag (jättegott - högrev, potatis, ärtor, champinjoner och brunsås. Min favorit!!)
Sen vi kommit hem så har vi planterat dem, älsklingen städade inomhus, jag räfsade löv och slängde löv, tog en himla tid och all kraft i kroppen.
sen snabbt inpå så cyklade jag ner och handlade på netto. då handlade jag en till blomma - amaryllis.
så fullt med blommor idag ♥

Vi har ätit fläskpannkaka och tittat på Top Gear!! mysigt!

sen avslutade vi kvällen med ett parti "15", ett kortspel som är riktigt trevligt men ruskigt svårt. (tycker jag - förlorar alltid)

 

Godnatt kära läsare♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Sandra

Hej du!



Kolla vad jag fick för info på jobbet... http://blogg.coolstuff.se/438/Bloggtestare-av-julklappar-sokes



Kanske något för er båda? :)



Kram,

Sandra

2010-11-09 @ 14:46:10
Postat av: chaya

fota vinterträdgården din!

2010-11-09 @ 15:23:08

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0