Godmorgon bloggen

2010-11-11 @ 09:38:13

Känns ganska härligt. har sovit hyffsat inatt.
Dock hade jag en ganska jobbigt blandad dröm.
Helt sinnessjukt. en period hade min sambo fått jobb på Scorett som för den delen var en bokhandel istället för skobutik. Sen var Tara Banks där av någon sjuk anledning. Sen i slutet bet en vampyr mig i benet och sög upp mitt blod.

Som sagt. en rätt splittrad och konstig dröm. Var får jag allt ifrån?

Jag och älsklingen ska sätta oss och äta frukost nu till Top Gear.

sen senare idag *snyft* så ska jag till arbetsförmedlingen på obligatorisk föreläsning UNYUUU!!


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Rebecca

Anmäl dig till dagens blogg :)

2010-11-11 @ 10:11:36
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0