Godkväll

2010-11-12 @ 23:26:21

Jag och älsklingen har njutit av en match med New York Rangers ♥ sen vi kom hem.
Rangers vs Buffalo och Rangers vann *waii*

Nu kikar vi på Top Gear tills vi ska lägga oss. ska lägga oss tidigare (när jag egentligen vill lägga mig) för älsklingen börjar tidigt imorgon.

Imorgon blir det en hel del att göra, ska fixa i hemmet inför söndag då vi får gäster. Göra Daimtårta och förbereda lite inför älsklingens födelsedag på söndag.

Det regnar och är dåligt väder här i Eslöv T_T tur jag inte ska ut ♥

Godnatt och sov så sött!


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

naw... det regnar och är dåligt väder här med... all snö är i stort sett borta redan... *snyft snyft

2010-11-13 @ 12:00:36

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0