Fui Fui

2010-11-13 @ 12:36:53
Fui fui är ett uttryck jag använt mig av länge, det är japanska och betyder suprise suprise (enligt vår lilla japanska ordbok). men... jag visste inte det när jag började använda det så det kommer inte stoppa mig att använda mig av det ♥

Jag flyttade en massa tunga plattor imorse klockan halv 8 och fick slåss med både gråsuggor och stora spindlar T_T den största var liga stor som min handflata (notera, detta var inte de som har liten kropp och långa ben. dessa är.....jämnstora med kropp och ben *ryser*) Jag har aldrig varit rädd för spindlar. Men när jag flyttade ner till Skåne så mötte jag dessa som kan bli ännu större än min handflata (det har jag sett i Löddeköpinge) Dessa gjorde mig till en stor spindelmes. Så nu får jag panik och dödar dem när jag möter dem *rodnar*

Så här är jag idag. Glad efter 3 timmars god sömn nu på morgonen. (9-12) Samt har igång en massa glada låtar från AKB48 som jag ska städa till! Älsklingen fyller år imorgon och vi har lite gäster.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0