Friday night!

2010-11-05 @ 22:04:21

Hejsan.
jag skulle skrivit detta inlägg för ett tag sedan men datorn strulade och jag hade inte tid att bråka med den så det kommer nu istället.

Jag har varit hos mamma och pappa ♥

De bjöd på tacos *mums*

jag har varit hos dem ett tag men var och handlade lite före med. försöker få webcameran att fungera men den är...väldigt gammal och orkar inte riktigt med livet så får se om jag kan sparka liv i den.

eftersom vi inte har en kamera och jag behöver krydda livet med lite trevligare händelser så hade jag tänkt börja försöka lägga in en "dagens outfit" då man faktiskt mår bättre om man klär upp sig även om man ska vara hemma. så hoppas jag får igång kameran.

om en vecka fyller älsklingen år ♥ Hoppas jag kan förgylla hans dag till max.

Natti natt!!


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0